Πολιτική επιστροφών
Αλλαγή – επιστροφή – αντικατάσταση προϊόντων
Αλλαγές και επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να συνοδεύονται από το παραστατικό αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο).
Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να πραγματοποιηθεί με την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS. Στη διεύθυνση 1ο χλμ Άρτας – Αγρινίου, χωρίς επιβάρυνση του πελάτη. Εάν ο πελάτης επιθυμεί την αποστολή των προϊόντων με διαφορετική εταιρεία, τότε επιβαρύνεται ο ίδιος τα έξοδα αποστολής. Σε αυτήν την περίπτωση το νέο προϊόν θα του σταλεί δωρεάν.
Μόλις λάβουμε το προϊόν, αποστέλλουμε το καινούργιο με επιβάρυνση εξόδων αποστολής 5€. Στην περίπτωση έκδοσης πιστωτικού κουπονιού ή επιστροφής χρημάτων, τα έξοδα αποστολής του προϊόντος βαρύνουν τον πελάτη.
Κύπρος: τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος καθώς και τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος βαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη.
Έχετε δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε αγοράσει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους για τους παρακάτω λόγους:
Όροι Επιστροφής
Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο πελάτης έχει λάβει ελαττωματικό προϊόν ή προϊόν το οποίο δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, δίνεται η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων ή άμεσης αντικατάστασης του προϊόντος και η εταιρεία μας αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής. Για να γίνουν δεκτές οι επιστροφές θα πρέπει:
• Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 7 ημερολογιακές ημέρες.
• Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση.
• Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση όπως όταν τα παραλάβατε.
• Να επιστραφούν όλα τα έντυπα που το συνοδεύουν.
Η εταιρεία μας σας συνιστά να κάνετε έναν πρώτο έλεγχο κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έτσι ώστε να βεβαιωθείτε ότι το δέμα σας δεν έχει κάποια εμφανή ελαττώματα (π.χ. δεν είναι σπασμένο, είναι το σωστό προϊόν κλπ). Ο έλεγχος αυτός δεν είναι υποχρεωτικός και η μη διενέργεια του δεν περιορίζει τα δικαιώματα σας. Για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση σας είναι προτιμότερο να αποστέλλετε μαζί με το εμπόρευμα το οποίο επιστρέφετε και τα δελτία παραλαβής και λιανικής πώλησης.
Για οποιαδήποτε επιστροφή, επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικώς στο 26810 70333 ή μέσω email στο info @ fd-shop.gr
1. Λανθασμένη αποστολή προϊόντος
Σε περίπτωση που αποδεδειγμένα η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα εκ μέρους της εταιρείας, δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης άλλου προϊόντος από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την αντικατάστασή του με το αρχικώς παραγγελθέν προϊόν ή με άλλο μέχρι το ύψος του καταβληθέντος τιμήματος ή με πρόσθετο τίμημα αν επιθυμείτε.
Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα επιστροφής του αρχικού προϊόντος και αποστολής του καινούργιου βαρύνουν την εταιρεία.
2. Κατασκευαστικό ελάττωμα προϊόντος
Σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος είναι κατεστραμμένο ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος του ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος είναι ελαττωματικό έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο προϊόν ή προϊόντα μέχρι το ύψος του καταβληθέντος τιμήματος ή με πρόσθετο τίμημα αν επιθυμείτε. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης ή Δελτίο Αποστολής εάν έχει κοπεί τιμολόγιο αγοράς. Εάν παρέλθει το χρονικό διάστημα των επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής η FD PHARMACARE δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση.
Για την επιστροφή ελαττωματικών ειδών, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την FD PHARMACARE. Στο τηλέφωνο 26810 70333. Ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση info @ fd-shop.gr.
Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα επιστροφής του αρχικού προϊόντος και αποστολής του/ων καινούργιου/ων βαρύνουν την εταιρεία.
3. Αλλαγή προϊόντος
Σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή του προϊόντος που έχετε αγοράσει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, θα πρέπει να μας στείλετε σημείωμα που να μας γνωστοποιείται τον λόγο επιστροφής του προϊόντος, τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο, τηλ, κλπ), τον αριθμό παραγγελίας και την απόδειξη λιανικής πώλησης, εφόσον βέβαια το προϊόν πληρεί τις προϋποθέσεις επιστροφής. Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση μπορείτε να μας στείλετε e-mail στο info@fd-shop.gr, ή να μας καλέσετε στο 26810 70333, δευτέρα – παρασκευή, 8:30 – 15:30.
4. Υπαναχώρηση
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ένα προϊόν που έχετε αγοράσει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ασκώντας το δικαίωμα της υπαναχώρησης (μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και δεν έχει καταστραφεί η συσκευασία του) και να ζητήσετε την επιστροφή του τιμήματος που έχετε καταβάλει ή την έκδοση πιστωτικού κουπονιού αξίας αντίστοιχης του καταβληθέντος τιμήματος και διάρκειας 1 έτους, εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος βαρύνουν τον πελάτη, ο οποίος μπορεί να επιλέξει όποια εταιρεία courier επιθυμεί. Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων δρομολογείται αμέσως μόλις παραλάβουμε το προϊόν και εφ’ όσον αυτό είναι σε άριστη κατάσταση και ολοκληρώνεται εντός 15 εργάσιμων ημερών. Μόλις ολοκληρωθεί από εμάς σας ενημερώνουμε μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Αλλαγές προϊόντων που έχουν αγοραστεί από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορούν να πραγματοποιηθούν και απ’ ευθείας σε οποιοδήποτε φυσικό μας κατάστημα, με προϊόντα της τρέχουσας σεζόν, φέροντας πάντα μαζί το παραστατικό αγοράς.